• Facebook
  • Instagram
  • ÅPNINGSTIDER
Bobil og Fritid
  • Hovedside
  • Til Salgs
  • BF Bobilservice
  • Nyheter
  • Om oss
  • Kontakt
Velg en side

Reklamasjon

Trinn 1 av 4

25%
For en rask og effektiv behandling ber vi deg ha nødvendig dokumentasjon klar før du fyller ut skjemaet. Dette inkluderer registreringsnummer eller VIN-nummer, kjøpekontrakt, kvitteringer og servicedokumentasjon. Dersom du har bilder eller andre dokumenter som viser skaden eller forholdet du ønsker å reklamere på, må disse også lastes opp. Dette sikrer en grundig vurdering av saken din. Les også: Juridiske aspekter ved innhenting av informasjon i reklamasjonsskjema

Viktig informasjon om reklamasjon ved fukt
Dersom reklamasjonen gjelder fukt, er dette ikke dekket av påtegnet tredjemannsgaranti. Vi anbefaler at du tar kontakt med ditt forsikringsselskap for å undersøke om du har tegnet forsikring som dekker fuktskader. For å behandle en fuktreklamasjon, må du legge ved årlige fuktkontrollrapporter. En fuktkontroll er gyldig i 12 måneder fra testdato, og det er viktig at slike kontroller er utført regelmessig for å sikre at eventuelle fuktskader oppdages og håndteres i tide. Manglende dokumentasjon på jevnlig fuktkontroll kan påvirke reklamasjonsretten.
Det er viktig at eier selv fyller ut og sender inn reklamasjonsskjemaet. Dette sikrer at all informasjon er korrekt og reduserer risikoen for misforståelser eller feilopplysninger. Reklamasjoner basert på feil eller mangelfull informasjon kan forsinke behandlingen, så vær nøye med å oppgi riktige detaljer.
Gjelder henvendelsen reklamasjon i forbindelse med fukt?(Påkrevd)
Vennligst les avsnittet over
Er du eier av kjøretøyet og fyller ut reklamasjonen selv?(Påkrevd)
For å unngå misforståelser og feilopplysninger, må reklamasjonsskjemaet fylles ut av eieren av kjøretøyet.
Navn(Påkrevd)
Adresse(Påkrevd)
Kjøretøyinformasjon
Feil og mangler
Hvilken del av kjøretøyet gjelder reklamasjonen?(Påkrevd)
Har feilen kommet gradvis eller plutselig)(Påkrevd)
Oppstår feilen konstant, eller er den periodisk?(Påkrevd)
Under hvilke forhold oppstår feilen?(Påkrevd)
Har du tidligere rapportert om denne feilen(Påkrevd)
Har du forsøkt å utbedre feilen selv eller fått utført reparasjon?(Påkrevd)
Legg ved dokumentasjon. Her laster du opp bilder og dokumenasjon
Max. file size: 128 MB.
Max. file size: 128 MB.

Del dette:

  • Klikk for å dele på Facebook(åpnes i en ny fane) Facebook
  • Klikk for å sende en lenke med e-post til en venn(åpnes i en ny fane) E-post

– Åpningstider
– Reklamasjoner
– Våre garantier

Adresse:

Mysenveien 19
1890 Rakkestad

Telefon: +47 481 70 603

Denne siden bruker cookies for å bedre din brukeropplevelse. Ved å klikk på “GODTA”, samtykker du i bruk av alle cookies.
COOKIE INNSTILLINGERGODTA
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Alltid slått på
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
LAGRE OG GODKJENN