Fremgangsmåte for reklamasjoner hos Bobil og Fritid AS

Vi ønsker at alle våre kunder skal være fornøyde med sine kjøp. Dersom du opplever en feil eller mangel ved et kjøretøy kjøpt gjennom oss, ber vi deg følge vår reklamasjonsprosedyre slik at vi kan behandle saken raskt og effektivt.

Slik sender du inn en reklamasjon:
Fyll ut reklamasjonsskjema, dette finner du ved å klikke her..

For å sikre en ryddig behandling må du fylle ut vårt reklamasjonsskjema. Dette gir oss nødvendig informasjon for å vurdere saken.
Beskriv problemet så detaljert som mulig

Vennligst gi en grundig beskrivelse av feilen eller mangelen. Oppgi hva som er galt, når problemet oppstod, og eventuelle relevante detaljer som kan hjelpe oss å forstå saken bedre.

Last opp bilder
Bilder er svært viktig for å dokumentere feilen. Ta klare bilder av området eller delen reklamasjonen gjelder, slik at vi raskere kan vurdere problemet.
Send inn skjemaet

Når skjemaet er fylt ut og bildene er lastet opp, sendes reklamasjonen til oss for vurdering. Vi behandler saken så raskt som mulig og gir deg en tilbakemelding.

Hva skjer videre?
Når vi har mottatt din reklamasjon, vil vi gjennomgå informasjonen og vurdere om feilen faller inn under reklamasjonsretten. Vi vil deretter kontakte deg med videre instruksjoner.

Har du spørsmål? Ta gjerne kontakt med oss!